Yazar "Özsoy, Nesrin" için listeleme
-
Çoklu zeka kuramının ilköğretim sekizinci sınıflarda matematik öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Kuloğlu, Serkan (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005)Bu araştırmanın amacı, İlk öğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin orantılı doğru parçaları ve benzer üçgenler ünitesini Çoklu Zeka kuramına göre öğretimi ile geleneksel öğretiminin öğrencilerin matematik başarıları, ... -
Kavram haritası ve Vee diyagramı kullanımının ilköğretim 7. sınıf matematik öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Üzel, Devrim (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003)Bu çalışmanın amacı İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi kapsamındaki "Oran, Orantı ve Yüzdeler" ünitesinin Kavram Haritası ve Vee diyagramı kullanılarak öğretiminin öğrenci başarısına etkisini araştırmaktır. Çalışmada ... -
Onuncu sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ve geometrik düşünme düzeyleri
Özsoy, Nesrin; Yağdıran, Emine; Öztürk, Gülcan (2004)Bu araştırmanın amacı 10. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile geometrik düşünme düzeylerini belirlemek ve aralarındaki ilişkiyi araştırmaktır. Araştırmanın örneklemini Balıkesir’de bir Anadolu lisesinde öğrenim gören ... -
Türkiye ve Bulgaristan eğitim sistemlerinin karşılaştırılması ve 9. sınıf matematik programlarının öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
Çavuşoğlu, Güler (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010)Bu araştırmada, genel hatlarıyla Türkiye ve Bulgaristan eğitim sistemleri karşılaştırılıp, 9. Sınıf Matematik programları öğretmen ve öğrencilere uygulanan anket sonuçlarına göre değerlendirilmiştir. Türkiye ve Bulgaristan'daki ... -
Yaratıcı dramanın matematik öğretiminde bir yöntem olarak kullanılması
Özsoy, Nesrin (2003)Matematik öğretiminde kullanılan birçok öğretim yöntemi vardır Matematik öğretiminde kullanılabilecek yöntemlerden birisi olan yaratıcı drama hem öğrencileri hem de öğretmeni aktif durumda tutan ve matematiğin yüzünü ...