Yazar "Öncü, Semiral" için listeleme
-
Çevrimiçi biçimlendirici kısa sınav katılımı, sınav geri bildirimi, öğrenme başarısı ve öz düzenlemeli öğrenme becerileri arasındaki ilişki
Çiğdem, Harun (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)Çevrimiçi sınavlar öğrenci performansını değerlendirmenin yanı sıra öğrenmeyi artırmak amacıyla da kullanılmaktadır. Çevrimiçi uygulamaların kullanımında ise öğrencilerin öz düzenlemeli öğrenme becerileri önemli görülmektedir. ... -
Flipping the odds: Using learner readiness, engagement, and gamification to predict student success in a flipped course
Çiğdem, Harun; Öncü, Semiral (Springer Int Publ Ag, 2024)Despite eforts to implement innovative approaches such as fipped learning leveraging computer technology, the challenge of student failure persists. Understanding the factors that contribute to student success in fipped ... -
Instructional practices affecting learner engagement in blended learning environments
Öncü, Semiral; Bichelmeyer, Barbara A. (Ozgen Korkmaz, 2021)Learners have to engage in academically purposeful instructional endeavors to be successful in school. Latest research indicates that the learners of today are not as interested in educational deeds as they need to be. ... -
Kodlanabilir konsol ve bilgisayar ile blok tabanlı kodlama öğretiminin ortaokul öğrencilerinin analitik düşünme becerilerine etkisi
Güngör. Salih (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2024)Günümüzde her yaştan insanın dijital oyunlar ile etkileşim halinde olması ve çocukların oyunlarda sıkılmadan çok uzun saatler geçirebiliyor olması dijital oyunların eğitimde kullanılmasının önünü açmıştır. Microsoft'un ... -
Leveraging learning analytics to improve student engagement
Ciğdem, Harun; Öncü, Semiral (IGI Global, 2023)This chapter delves into the transformative field of learning analytics, providing a comprehensive overview of models and strategies aimed at increasing student engagement in educational settings. This exploration of ... -
Öğrenme yönetim sistemlerinin bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi ve diğer bölümlerden öğretim elemanları tarafından kullanılabilirliğinin karşılaştırılması
Demir, Ömer Anıl (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2024)Bu araştırmanın amacı yaygın öğrenme yönetim sistemlerinin, bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğretim elemanları ile diğer bölümlerdeki öğretim elemanları tarafından kullanılabilirliğinin karşılaştırılmasıdır. ... -
Öğretmenlerde tükenmişlik: Çevrimiçi canlı görüşmelerin etkisi
Cantürk, Reyhan (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2024)Tükenmişlik, günümüz bireylerinin sıklıkla karşılaştığı ve yaşamın birçok alanını derinden etkileyen bir sorun olarak karşımıza çıkmaktadır. Covid-19 pandemisi bu durumu daha da belirginleştirmiş ve birçok sektörde uzaktan ... -
STEM konusundaki akademik yayınların bibliyometrik analizi ve PISA sınavlarıyla ilişkisi
Çolakoğlu, Merve (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)Bu araştırma STEM’le ilgili bilimsel çalışmaların bibliyografik bir resmini sunmak ve PISA sınav sonuçlarıyla ilişkisini incelemek için gerçekleştirilmiştir. Bu doğrultuda STEM konusundaki akademik çalışmalar bibliyometrik ... -
Understanding the role of self-regulated learning in academic success. A blended learning perspective in vocational education
Çiğdem, Harun; Öncü, Semiral (Univ Malaga, 2024)This study aimed to investigate the impact of self-regulated learning (SRL) skills on the academic success of non-commis-sioned officer (NCO) students within a Special Vocational College (SVC) belonging to the government ...